<strong id="aui_3_2_0_1107">La Comunitat reforça l'estratègia de promoció turística amb Thomas Cook Bèlgica - Fundación CV
Ves enrere <strong id="aui_3_2_0_1107">La Comunitat reforça l'estratègia de promoció turística amb Thomas Cook Bèlgica
<strong id="aui_3_2_0_1107">La Comunitat reforça l'estratègia de promoció turística amb Thomas Cook Bèlgica
La Conselleria d'Economia, Indústria, Turisme i Ocupació reforça l'estratègia de col·laboració i promoció de la destinació Comunitat Valenciana a través dels principals majoristes de viatges, com Thomas Cook Bèlgica.
Així ha quedat constatat en la reunió mantinguda entre tècnics de l'Agència Valenciana de Turisme i responsables del majorista de viatges Thomas Cook. En concret, s'han mantingut reunions amb els directors de productes Thomas Cook Bèlgica de turisme esportiu, turisme de sol i platja i turisme city break.
Estes reunions, organitzades per Turespaña, s'emmarquen en la promoció que s'està duent a terme durant esta setmana en la ciutat belga d'Anvers, on la Comunitat està presentant tota la seua oferta de destinacions i productes turístics a través d'unes jornades de comercialització turística, Workshops.
Cal destacar la importància de la col·laboració amb Thomas Cook Bèlgica, ja que és el segon majorista de viatges més important en el mercat belga. Esta empresa representa el grup d'empreses que agrupa tres majoristes de viatges (Thomas Cook, Neckerman i Apegara), dos cadenes d'agències de viatge (Thomas Cook travel Shop i Neckermann) i una companyia aèria (Thomsa Cook Airlines).
Durant la setmana passada, la Conselleria d'Economia, Indústria, Turisme i Ocupació, a través de l'Agència Valenciana del Turisme, va organitzar un viatge de premsa, Press Trip, per a promocionar entre els belgues el producte de cicloturisme que es pot disfrutar a la Comunitat Valenciana, concretament en la província d'Alacant i en la localitat de Calp.
El mercat belga a la Comunitat
Bèlgica és el sext mercat emissor de turistes internacionals per a la Comunitat Valenciana. Durant el passat any, un total de 227.863 belgues van visitar la Comunitat, la qual cosa suposa un increment del 2% respecte a 2011.
El mercat belga està tenint un comportament molt positiu en 2013 a la Comunitat Valenciana, ja que durant els primers 9 mesos de 2013 s'ha incrementat un 25% l'arribada de turistes d'esta nacionalitat respecte a les dades del passat any.
Es tracta d'un mercat d'especial importància per a la Comunitat, ja que distribuïx els seus viatges al llarg de tot l'any i mostra gran interés per l'oferta complementària de la nostra destinació.
La Comunitat està connectada amb quatre aeroports belgues. Alacant manté rutes amb els quatre aeroports a través de Jetair Fly, del grup TUI. A més, l'aerolínia Ryanair connecta Charleroi amb la ciutat d'Alacant i València i Vueling opera Brussel·les amb els dos aeroports valencians.
Veo notícia